Monday, November 16, 2009

perjalanan..

pejalan dtruskan,tp makin jauh berjaln,
makin jauh dari DIA,mereka dan dia...

xtau la apa mau jadi, dia suh balik tp x balik2 jugak aku ni...
masi berjalan dan DIA aku tinggalkan d belakang...
harap2 aku berjalan dan jumpa org yang bawak aku balik...

mereka,huhuhu...rindu..
mau balik jumpa mereka2 ni,
dapat2dapat tp mungkin bukan cuti nnt,
tunggu la bila2...

dia dia,aku aku..
berserah dan berusaha,harap2...
dia xkan bralih ngan dia yg lain,
dan aku???
aku bertahan ka tanpa dia???
mungkin jumpa dia yg baru..
disini???mereka xmau...

1 comment:

asms said...

kalau terasa semakin jauh dari DIA, segera mencari jalan bertemu denganNYA..
kalau ada rindu pada mereka, jangan d lupa kn tp segera hubungi..
kalau jalan perhubungan tu tak begitu kukuh, segera perbaiki d mana ujud kepincangan..

p/s: as a fwen..sme2 nsht if de yg t'gelincir dr landasan..'HADAPI DENGAN SENYUMAN'..