Sunday, January 17, 2010

kembali semula...


asslamualaikum...lama xupdate blog ni, mungkin xda apa yang mau di kongsikan, klu ada pun xboleh kongsi dalam blog ni, aku seperti biasa jugak, masi menuruskkan perjuangan d unisel, sem ni, sem last, final sudah, harap2 lancar, cuti baru2 ni, kau xdapat balik kg, harga tiket xmengizinkan aku untuk kembali bertemu mereka yg drindu, sangat...sementara cuti baru2 ni, ada la kerja2 ckit yg dbuat, kerja yang aku buat ni untuk org melayu yang kononnya kecewa dengan sikap kerja org melayu, tp hakikatnya, sikap cuba mngambil kesempatan tu yang lg mengecewakan...mungkin ini caranya Dia mahu mngajar aku untuk menjadi org yang lebih baik...

Dia, AlhamduliLLAH, aku kini lebih dekat, dan mencuba rapat lg, tp masi lalai dmana2, aku mengharap dengan sangat dia memenerima ku kembali...

mereka, rindu, itu yang au rasa paling kuat skrg ni, macm2 yang berlaku dsana, adik lelaki yang kecil, hamuddin, 7tahun kini bersekolah dalam tahun satu awal tahun ni, yang bongsu, mastura, 2tahun, sudah mula mengeluarkan kata2, mesti lucu...

dan dia, hubungan xserancak sebelum ni, skrg lebih memilih untuk berdiam diri, menjaga hati masing2 mungkin lebih baik, dan ini menyedarkan aku kepada apa yang ada pada "hati" aku yang jauh dari Dia, aku perlu mendekatkan hatiku pada Dia dahulu...

1 comment:

Khalidah Rasiqah said...

to b honest, saya sangat tersentuh bla baca blog mu ne. idk y..... i rely dk. saya rasa macam pena rasa jugak pa yang kamu rasa. can we b frens ?