Wednesday, March 3, 2010

xtau...

untuk pertama kalinya...aku berminat untuk zahirkan apa yg aku selalu bincangkan dlam hati tentang perkara2 yang dsebut yang menarik minat aku...

jadi aku mulakan dengan yang ini:

tidak ada yang paling melegakan dadaku, ketika ditanya tentang sesuatu masalah yang tidak aku ketahui jawapanya melainkan dengan berkata "aku tidak tau"... Ali r.a.


senang kan???klu xtau, ckp la xtau. nak tunjuk pandai pun xguna gak, nnt mnyusahkan lg ada la.
ada jugak segeintir manusia dkalangan kita masa kini ni suka cakp cam pandai, fuh! pantang ada cerita, dia jugak yg no.1, padahal xtau pa pa, suka suki dia jak, kadang2 rasa macm mau bakar sak dia hidup2, dripada trus menyusakan org. kan senang, klu xtau tu, ckp la xtau, atau diam2 jak, jgn menyibuk buat2 tau, klu tau ckit2, jgn la dtambah2, sudah la menambah ikut suka hatinya jak, salah pulak tu. kasi lemas d ember(besen) baru tau. hahahaha...

tp elok la klu kita tau, atau pun peka terhadap semua benda, tp pstikan dahulukan la yg mana lebih penting. yg xpenting, xtau pun xpa, yang penting semuanya baik2 saja...

ok, klu da yang bertentangan pendapt, kongsi2 kan la...
aku juga insan yg cetek dan lemah ilmunya...

No comments: