Saturday, August 28, 2010

i'm back...

play dulu sblom baca,



Cehh!!im back konok, ari tu pun kembali jugak, pastu hilang lg..hehehe..bukan apa, sibuk, xda masa mau tulis dalam blog ni...banyak benda ni mau dicerita, macam2 yang jadi selama aku xmenulis dalam blog ni...ada yang best, yang xbest, tp ada gak yg best dalm yg xbest..nnt aku crita satu persatu dlm post2 yg mendatang..hehe..

untuk kali ni, aku mau ringkaskan jak dulu apa yg aku mau cerita nnt pasal yg telah berlaku seblom ni n sedang berlaku skrg ni...sekarang ni dulu, nnt kita imbas kembali apa yg jd sbelom ni...

aku baru jak abis menjalani Latihan industri atau pun bahasa yg org guna praktikal, klu kasitau mak ku yg aku ni baru jak abis latihan industri, konfem dia xfaham, yg mak ku tau praktikal jak..hehehe..sama la tu...8minggu praktikal, pasni aku kena masuk kelas balik tuk habiskan final semester ni..member2 1 batch suma dah abis, dorg wat final sem lepas, tp aku xdapat wat final dngan dorg sekali.. last2 minit, lg sebulan mau final, aku sakit la pulak, teruk jugak la, batuk berdarah, trpaksala extent dulu dan dibawa la ke semester ni. kira nasib baik jugak la, fakulti kasi aku kelonggaran tuk buat praktikal dalam semester yang sama aku wat final jugak, jd, xda la aku mmbazir masa..

minggu depan dah kena masuk kelas balik, kena wat aisemen, sambung projek final ku yg bertangguh dari sem lepas, n insyaALLAH, klu ada rezeki, tempat aku praktikal tu mau ambil aku kerja part time, sambil aku blajar ni, kena gak g kerja, cari duit lebih tuk menaggung kos hidup dsini..lgpun skrg dah ada motor sendiri, tiap2 bulan kena bayar ansuran. xkan mau harapkan PAMA lg..kesian dorg..

dan, 1 lagi, sebelum aku sakit hari tu, sempat la jugak berkenalan ngan sorg amoi ni, aku kenal dalam fbook, start dari berbalas comment n gambar(dalam format pantun), berchating d fbook, berYM, dapt no tepon, berSMS la lak, pas tu Call..n sampai sekarg, dah berWC..hampir setgh tahun jugak la kenal dlam ruang maya, tp xpernah jumpa lg...hahaha..insyaALLAH, klu ada jodoh, dah jumpa nnt, ada la perkembangan baru..

ok la, stakat ni dulu ya, nnt aku crita 1 1 secara detail yg boleh...

No comments: